Ja! Naar Kenia!

19 februari 2015 - Mombasa, Kenia

Vandaag over een week zal ik onderweg zijn van Nairobi naar Mombasa! Voor de vijfde maal maak ik de reis en naarmate de vertrekdatum nadert komen de beelden weer helder boven drijven. Ik weet dat we op Nairobi airport verwelkomd zullen worden door Jan met wie we een Tusker bier drinken, waarna we het laatste stuk van de reis naar Mombasa ondernemen. De vriendelijke stewards met een brede witte glimlach zullen ons vertrouwd begroeten. In Mombasa staan busjes klaar die chauffeur James voor ons regelt. Door de klamme hitte maken we met open raampjes de oversteek per Ferry naar Diani Beach. In het resort komen we na middernacht aan en zullen de mensen voor ons klaar staan om ons welkom te heten. Na een korte nachtrust begint gelijk op vrijdagochtend het programma en gaan we de Kenian coaches ontmoeten; ik verheug me op de ontmoeting!!!

1. Mark:
    19 februari 2015
    Leuk Christel! Ik ga je volgen.
  2. Minet:
    Hee Christel,
    Het is weer bijna zover. Natuurlijk gaan we je voljen.
    Groetjesssss
  3. Charlotte:
    19 februari 2015
    Wat een gaaf vooruitzicht weer! Succes met de laatste voorbereidingen en natuurlijk ga ik jou opnieuw volgen! :)
  4. Ilse:
    19 februari 2015
    Ook ik ga weer proberen je verhalen te volgen... Ik blijf het heel bijzonder vinden wat je doet.... Goede reis en geniet ervan!
  5. Margo:
    19 februari 2015
    Hoi christel. Heerlijk voor je. Geniet er weer van. Ik zou zo weer mee willen! Ik ga weer genieten van je verhalen. Hele goede reis.
  6. Hensy van Oostrum:
    Sprekend.... waardering.
    Een goede reis -en gezonde thuiskomst-.
  7. Thea Martens:
    19 februari 2015
    Hallo Christel, super dat je weer naar Kenia gaat! Het is voor jou denk ik een gevoel van thuiskomen! Geniet ervan! Ik volg je graag!
  8. Truus:
    19 februari 2015
    Hoi Christel, Wat fijn voor je om dit nog eens te kunnen ondernemen. We weten hoe graag je dit doet en ook hoe zinvol dit is. Geniet ervan! Een goede reis en na thuiskomst kom je samen met Hans een borrel nemen op Henk zijn verjaardag. Ik volg je!
  9. Mariska:
    19 februari 2015
    Ik ga het ook weer volgen, geniet alvast van de voorbereidingen!
  10. Anja:
    20 februari 2015
    Ook ik ga je verhalen weer volgen, maar.....let ook goed op jezelf!!
  11. Jose Janssen:
    20 februari 2015
    Hoi Christel. Leuk dat je de reis weer gaat ondernemen. Ga je verhalen weer volgen. Succes en hopelijk dit jaar een betere afsluiting, maar je hebt veel geleerd afgelopen jaar dus dat zal wel goedkomen.
  12. Susan:
    20 februari 2015
    Gaaf hoor Christel! Succes alvast, veel plezier en niet ziek worden hè!!! Ik ga je verhalen zeker lezen!
  13. Wilma Vogels:
    20 februari 2015
    Heerlijk die verhalen van jou maar let a.u.b. op je gezondheid Hans en de kids willen een fitte Christel bij thuis komst.
    Geniet ervan meid.
  14. Ellie Hofmans:
    20 februari 2015
    Afrika raakt je maar wie omkijkt komt terug!!!
    Christel leuk om te lezen dat je binnenkort wederom naar Kenia gaat.
    Ik ga je reisverhalen zeker volgen.
    Ik wens je een mooie tijd.

Groetjes Ellie.
  15. Elna de Laat:
    Hoi Christel,
    Wat gaaf dat je weer teruggaat naar de plek die in jouw hart zit. Vertrouwd, bekend met een aantal dingen maar ook nu zullen er weer veel nieuwe, onverwachte dingen op jouw pad komen. Dingen die jou als mens weer laten groeien. Geniet ervan en pas goed op jezelf. Ik weet dat je een grote meid bent, maar toch!
    Groetjes Elna
  16. Ger Hermans:
    20 februari 2015
    Wat een enthousiasme! Maak er weer iets moois van. Veel plezier!
  17. Francoise:
    21 februari 2015
    Heel veel plezier en mooie indrukken daar! Geniet ervan. We volgen je op de voet :-)
  18. Kees:
    21 februari 2015
    Jambo Christel
    Doe ze allemaal de groeten
    Ik kijk uit naar je nieuwe verhalen.
    Zorg dat je genoeg drinkt, deze keer!
  19. Chris:
    23 februari 2015
    Christel, maak er wederom iets moois van. Ik zal je reisverhalen zeker volgen
  20. Wilma Vogels:
    2 maart 2015
    Wat gezellig om weer mee te genieten van je ervaringen, ik kijk er telkens naar uit. Verheug me alweer op de volgende. Groetjes uit Nistelrode.