Christel

130
Video’s:

Over mij

Ik ben Christel Ermers- van Schaijk, 44 jaar, getrouwd met Hans en samen hebben wij vier kinderen: Jan, Ben, Zara en Kenza. Ik werk als personeelsadviseur bij Skipov in Veghel en daarnaast zet ik me in voor Teachers4Teachers in Kenia.

Over mijn reis

Op 26 februari vertrek ik voor de vijfde keer naar Kenia met Teachers 4 Teachers. Ik mag participeren aan de nieuwe headteacherscourse!!! Deze wordt meer en meer van de Kenianen zelf dus ditmaal bestaat onze groep uit 5 Keniaanse coaches, 6 Keniaanse coaches in opleiding en slechts 3 Nederlandse coaches. De verhouding verandert dus drastisch en zo hoort het ook. Ik ben gewoon een enorme geluksvogel dat ik opnieuw mag afreizen naar het land waar inmiddels mijn hart ligt. Kenia, ik kom eraan!!!!

Bezochte landen

Ik heb 21 landen (9%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, IJsland, Italië, Jersey, Kenia, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.