Dag 7

3 oktober 2012 - Ukunda, Kenia

Wij vragen allemaal "waarom"?

Het antwoord verstilt

daar er geen antwoord is.

Op 3 oktober 2012 overleed

Edwin van Boxmeer

lieve papa van Michiel, Floris en Jaap

in de bloei van zijn leven.

We wensen

Yvonne, Michiel, Floris en Jaap

en verdere familie

de kracht toe om zonder hun liefste verder te gaan.

Medewerkers en leerlingen

Basisschool 't Ven

Veghel

1. Wilma Vogels:
    3 oktober 2012
    Iedereen heel veel sterkte met dit verlies. Hopelijk kun je van deze afstand je collega's toch tot steun zijn.
    Soms is het zo oneerlijk wat er gebeurd.
  2. Hanneke:
    3 oktober 2012
    Sterkte Christel, nu is de afstand wel heel moeilijk.
  3. Henk van Abel:
    Dag Christel,
    Al je verslagen staan vol optimisme, enthousiasme, supergevoelens.
    Dan krijg je dit bericht. Je hebt dan geen letter, woorden, zinnen. Treurnis voert dan de boventoon. Sterkte van henk
  4. Mariska:
    Sterkte meid,
    Ik hoop dat de mailtjes en jou collega's daar jou een beetje kunnen helpen.
    Liefs Mariska.
  5. Philip:
    Hey Christel,
    Tja, ook ik schrok vandaag van het trieste nieuws. Niet verrassend dat het ook jou treft, daar in het verre Afrika. Ik weet zeker dat je jezelf sterk verbonden voelt met 'jouw' Ven en haar bewoners, in het bijzonder de familie Van Boxmeer.
    Ook bij de dag van vandaag in je blog mooie, rake, karaktervolle en gemeende woorden, maar bovenal vol emotie. Ik lees en voel dat iedere dag terug op je blog. Geniet, ervaar, deel!

Groetjes,
    Philip
  6. Silvy Arts:
    4 oktober 2012
    Wat verschrikkelijk om nu niet bij team, leerlingen en school te kunnen zijn. Allemaal heel veel kracht gewenst de komende tijd.