Impressie filmpjes en foto's

2 oktober 2011 - Mombasa, Kenia

Vandaag opnieuw een leerzame dag voor zowel de Nederlandse als Keniaanse headteachers! Samson en Peter luisteren aandachtig en passen de theorie toe in de oefeningen die we doen. Om een impressie te geven vinden jullie wat foto's en filmpjes. De pauzes kwamen voor ons drieën te snel; we hadden nog veel meer uit te wisselen en te verdiepen. Maar morgen is er weer een dag. Ik ben zo benieuwd naar de school van Samson die ik ga bezoeken. Vandaag heb ik foto's laten zien van thuis en ook 't Ven. Dat werd erg gewaardeerd.

De gesprekken tijdens de lunch over religie, relaties, en communicatie waren verrassend open. De hele dag horen we het gezang vanuit de protestante kerk nabij. De dag wordt steeds geopend met een gebed en ook afgesloten. Christenen en Moslims ontmoeten elkaar en bidden samen. De afsluitende woorden en applaus komen bij me binnen. Ik moet het hierbij voor nu laten want over een kwartier bereiden we de dag van morgen voor en bespreken we het vervoer. Ben benieuwd hoe laat ik morgen vertrek! Ik verheug me erop de school van Samson te zien, de veemarkt en ben wat nerveus over het geitje! Ook Peter zal er morgen bij zijn; collegiale visitatie!!

Veel groeten van Christel.

1. Ben en Jan:
    2 oktober 2011
    Hallo Mama,

ik kon vandaag de telefoon niet aannemen omdat ik met papa naar N.E.C. was. Ze hadden eigenlijk moeten winnen zo goed waren ze, maar vergaten om een doelpunt te maken.

tot morgen
    Ben
  2. Angelle:
    2 oktober 2011
    Hoi Christel,
    Heb net al je blogs, video's en foto's bekeken, wat een ervaring maak jij op dit moment mee,zèg! Erg indrukwekkend om dit te lezen en te bekijken. En dan al die lieve kindjes, vrolijk aan het zingen... Dat zet je echt wel even aan het denken.
    Heel veel succes de komende dagen!

Groetjes, Angelle