Nog één nachtje...

28 september 2011 - Mill, Nederland

Nog één nachtje in mijn eigen bed, het zal een korte worden; Morgenvroeg net na zessen moeten we uit Mill wegrijden, via Veghel om Paul Verrijdt op te halen en dan door naar Amsterdam waar we de anderen ontmoeten bij de incheckbalie. Vanmorgen heb ik mijn koffer ingepakt; het leek heel wat: 23 kilo en daarnaast nog 10 kilo handbagage. Maar als je veel lesstof mee moet nemen en natuurlijk flaps, stiften, pennen, post its, een kwaliteitenspel etc. is het geen moeite aan die kilo's te komen.

Het inchecken is vanmorgen online gedaan, en er ligt nog een klein lijstje met állerlaatste dingen die ingepakt moeten worden, maar dat gaat goedkomen natuurlijk.

Ondertussen ben ik toch nog bezig de mailtjes die binnenkomen gelijk weg te werken.

Ik ben de laatste dagen overstelpt met succeswensen, dank jullie wel allemaal daarvoor! Kaartjes, mailtjes, telefoontjes, reacties op deze Blog; ze doen me erg goed!

Steeds probeer ik maar hardop tegen mezelf te zeggen: Loslaten, loslaten! Maar wat vind ik dat lastig! Lieve Ben en Jan, ik ga jullie erg missen!!!! Lieve, aardige, knappe, intelligente juffen, meesters en kinderen van 't Ven; jullie natuurlijk ook!

Dankjewel bij voorbaat al aan al degenen die mij deze reis gunnen en hun steentje bijdragen, op welke manier dan ook!

1. Petra:
    28 september 2011
    wij jou ook hoor!!! Maar we zullen goed zorgen voor de kids en alles op school.
    Ga jij maar genieten van deze bijzondere ervaring. Hopelijk lezen we de komende week veel van jouw indrukken daar.
    Tot over 2 weken!!
    Groetjes Petra
  2. Marieke:
    waaaah..spannend!!
    Ik hoop dat je vannacht goed slaapt, dat is wel handig met zo'n reis voor de boeg.
    Succes nog met de allerlaatste loodjes!!
    Doeiiiiiiiiiii
  3. Mariska:
    28 september 2011
    Goed slapen en morgen een goede vlucht. Geniet ervan.

groetjes Mariska.
  4. Wendie:
    28 september 2011
    Ik heb je straks bij school geen succes meer gewenst dus: Heel veel succes daar! We gaan je in ieder geval volgen via deze site. Dus we wachten af... Slaap ze vannacht en een hele goede vlucht.
  5. 'Kamaatje':
    Ha die Chris,

Een hele goede reis toegewenst! En Ben & Jan en the kids en leerkrachten in Veghel, kunnen echt wel even zonder je!!!!
    Geniet en maak erwat van!!!!
  6. Maikel:
    28 september 2011
    Nog enkele uurtjes om te piekeren of alles wel in je koffer zit, of je alle Engelse vaktermen in je koppie hebt zitten en dan door de douane en het vliegtuig in! Het teachers for teachers project wordt van theorie praktijk. Geniet van alles, laat ons los (we redden ons wel) en zorg dat je met vele ervaringen rijker weer in NL land. Maak d'r wat moois / gezelligs / leerzaams van!
  7. groep 8b(joep en bas):
    29 september 2011
    hoi juf Christel,

hoe gaat het daar?Hier gaat alles goed de krant is bijna af, we hoeven alleen de puntes op de i te zetten. Het zijn al mooie artiekeltjes. Het is hier warm waardoor de klas druk is. Gelukkig is de hitte bijna voor bij zodat de klas rustiger wordt. Maar verder is alles goed. Wij hopen dat u het daar goed heeft. We houden u op de hoogten. ;)

Veel groeten van groep 8B b.s 't ven
  8. Truus:
    29 september 2011
    Ha Christel,

Waarschijnlijk heb je al het grootste deel van je reis erop zitten.
    Hopelijk is alles goed gegaan en mag je al bijna gaan slapen in je bed in Diana Beach. We horen je bevindingen wel.
  9. Groep 7A b.s. 't Ven:
    30 september 2011
    Hallo lieve juf Christel,
    Wij hebben net op jouw site gekeken en zijn erg onder de indruk. Wat geweldig wat jij daar gaat doen!
    Wij moesten meteen aan Ben en Jan denken, dat zij jou gaan missen. En dat snappen wij heel goed!
    Wij hebben nog wat wensjes voor jou:
    - Veel succes daar in Kenia;
    - We hopen dat de kinderen daar veel geluk krijgen;
    - Wij wensen je daar een leuke tijd;
    - We hopen dat je de directeur daar iets kunt leren;
    - Ga zo door! Je bent goed bezig!

Hier gaat alles goed. Wij zorgen goed voor de juf. Het is wel heel warm, maar we genieten volop van het mooie weer. Vanmiddag gaan we lekker naar de speeltuin (jij bent er toch niet!)! Hahaha....

Heel veel lieve groetjes van groep 5B!
  10. Tineke:
    30 september 2011
    Hoi lieve knappe aardige leuke grappige slimme juf Christel......

wat grappig dat je ons er in had geschven!
    hoe gaat het daar allemaall? met ons gaat het goed.
    het is wel warm buiten..
    en bij jullie vast ook!
    en wat een leuke site is dit.
    wij hopen dat je een goede reis hebt gehad!
    wij zitten veel toetsen te maken! {best wel saai}
    oow we hebben nog een raadsel en een mop:

het raadsel: een caktus is jarig..
    een mens komt op zijn feestje dan wil het mens en de jarige caktus overgooien met een ballon wat zegt de ballon?

de mop: de dokter zegt tegen de patïent wist je dat we tijdens
    de operatie 30 theelepeltjes hebben gevonden
    ja, dat was uw recept elke dag 3 theelepeltjes 10 dagen lang!

hahahahahahaha grappig he? :):):):):):)

veel succses in kenia!
    groetjes de lieve knappe aardige leuke grappige slimme kinderen uit groep 6A en de juffen en meester harm!