Nieuwe headteacherscourse!!! En ik mag weer mee!!!!!

16 januari 2014 - Mill en Sint Hubert, Nederland

kinderen van de Mwangulu schoolEen nieuwe schoolleidersopleiding gaat starten! In Kenia! Het werkgebied van Teachers 4 Teachers ligt tussen Mombasa en Tanzania, het zuidoosten dus van Kenia. Peter en James, "mijn" directeuren zullen opgeleid worden als coach! Zij gaan dit prachtwerk dus overnemen! Deze, en andere, high potentials worden in staat gesteld en zijn bereid hun kennis over te gaan dragen aan nog veel meer schoolleiders in Kenia. Zo hoort het te gaan volgens mij..... de verhoudingen veranderen..... dit project is van de Kenianen, van hen! Ik mag mezelf meer dan gelukkig prijzen dat ik ditmaal nog een bijdrage mag leveren. In het voorjaar van 2014, én het voorjaar van 2015 reis ik af naar Afrika, Kenia. Ik MAG weer! Gisteren hebben we in Amsterdam de voorbereidingen getroffen en een planning gemaakt; wie gaat op welk moment? En tadaaaaaa ik ga op 27 februari!!!! Gisteravond de vlucht geboekt! Vanavond begonnen met een to do lijstje: visum aanvragen, malariapillen halen......en: Peter en James sms-en! Ik ga ze weer zien! En ook Mzungu, Tamasha, Juliana, Mishi Dola, Fatuma, Mwanarusi, Bakari, Athoman, Suleiman.

De mensen die ik vandaag gezien heb werden gek van me; ik zit er vol van en vol mee! Ik ga naar Keniaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Kees Hamers:
    16 januari 2014
    Het is je gegund. Heel veel plezier en doe ze de groeten. Ik ga ook nog een keer, weet alleen nog niet wanneer.
  2. 'Kamaatje':
    Heey, Christel,

Wat ben jij een BOFKONT! Super voor je!!!
    Heel veel succes met alle voorbereidingen en je weet het...ik volg je op je blog!
  3. Stephania:
    16 januari 2014
    Ik wens jou en de andere heel veel succes en ook veel plezier daar.
  4. Hensy van Oostrum:
    16 januari 2014
    Proficiat! Jouw jaar kan niet meer stuk.
  5. Truus:
    16 januari 2014
    Wat leuk voor je. Ik weet dat je het geweldig vindt om daar heen te gaan en je kennis over te dragen. Mooi project!. 27 februari is al gauw maar we zien je van tevoren nog wel even.
  6. Wilma Vogels:
    17 januari 2014
    Ik ga je weer volgen. Veel succes.
  7. Michiel:
    17 januari 2014
    Ha Christel. Leuk om je blog te gaan volgen. Ook ik mag weer, maar moet nog wachten tot het najaar. Pfff! Ben benieuwd naar je verhalen en de rol die de Kenianen nu op zich nemen. Succes met voorbereidingen. Geniet van het werk daar!
  8. Margareth:
    Hoi Christel,
    Wat een fantastisch project en dat je daaraan mee mag werken! Wens je veel succes en geniet ervan, ik ga je volgen!
    Groetjes,
  9. Candide:
    Hé Christelijke,
    Wat leuk !!! Ik behoor ook weer tot de gelukkigen en kijk er weer enorm naar uit. Super om terug te gaan
    Ik ga met Ria aan de slag met een nieuw project voor de kleuterleidsters!!
    Zit nu trouwens Bin de GGD
  10. Candide:
    Christel natuurlijk ...sorry ...automatische spelling stond aan
  11. Thea Martens:
    17 januari 2014
    Hallo Christel, wat een super bericht! Je bent een ambassadeur voor het onderwijs van de bovenste plank! Heel veel succes en ik ga je weer volgen!
  12. Mariska:
    17 januari 2014
    Super!!!!!!!!!! Je zult er weer van genieten. Wij gaan het weer volgen.
  13. Elna de Laat:
    Hoi Christel,

Het enthousiasme spat er werkelijk vanaf bij jou. Dit is echt jouw "kindje" geworden. Ik wens je veel succes met de voorbereidingen want 27 februari is echt al snel en natuurlijk ga ik je weer volgen.

Groetjes Elna
  14. Ernest Rodigas:
    17 januari 2014
    Hee Christel. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
  15. Wilma Vogels:
    17 januari 2014
    Ik bedenk me net, dat wordt geen carnaval vieren!!! Kun je dat wel missen????
  16. Henk Ermers:
    17 januari 2014
    Christel: super! Kan ik mee om daar ook iets te doen? De zorg is ook daar van belang.
  17. Netty van den Brand:
    19 januari 2014
    Super, Christel,
    hartstikke fijn om met zo'n inspirerend gebeuren bezig te zijn.
    Succes met de voorbereiding en veel succes met de coaching in Kenia. Fijn dat wij het via je blog kunnen volgen!
  18. Anneliek:
    20 januari 2014
    Wow, Christel !! Super zeg; je was al zo blij dat je een tweede keer mocht gaan en nu dus weer!! Wat een bonus!
    Wij zijn weer benieuwd en gaan je zeker weer volgen ! xx
  19. Jan Mommersteeg:
    20 januari 2014
    Leuk voor je Christel dat je weer bent uitgenodigd. Succes met de voorbereidingen en veel plezier gewenst.
  20. Ellie Hofmans:
    4 februari 2014
    Hoi Christel,
    Wat leuk, ik ben best wel een beetje gezond jaloers op je.
    Ik ga je reiservaringen zeker volgen en wens je wederom een superreis toe. Geniet ervan!!!!

Groetjes Ellie Hofmans
  21. Minèt:
    19 februari 2014
    Pffff, wat was het spannend, maar het gaat/kan/mag nu toch echt weer gebeuren. Het voorbereidingslijstje kan afgevinkt gaan worden. En wij volgen je reiservaringen natuuuurlijk.
  22. Mirjam:
    26 februari 2014
    Hoi Christel,
    Alvast een heel fijne reis gewenst morgen! Geniet ervan!
    Ik ga je reiservaringen weer volgen en heel veel succes met alles!
    Groetjes, Mirjam